13 de des. 2007

Vals monocrom, circular i previsible

Maleïts cercles! Maleïda grisor! Cagon les finestres que deixen passar el fred i les cortines transparents, els vidres bruts i les persianes trencades, els balcons plens de testos buits i els pisos encastats enmig d’altres edificis. Putos passadissos estrets i cuines fosques, habitacions petites i somiers atrotinats. La mare que va parir les cadires desllorigades i els celoberts grisos. Maleïts cercles grisos!


Bé: no cal posar el crit al cel. És només una temporada –temporada de bombeta nua, d’escombra embrutidora, de pica pudent–. És només una temporadeta de cercle vulgar, de mantra amb calçador, de camí repetit diàriament: del portal al llit, del llit al vàter sense tapa. No cal ficar el cap dins del vàter sense tapa. A través de la pantalla de l’ordinador, si obres el mozilla, Internet pot ser a vegades una autèntica claveguera; per això hi avoco avui una mica de merda. Ja no ve d’aquí.

boomp3.com

Monocrom, monocrom. Una vida anodina voltada de vides anodines i una banda sonora a vegades emotiva, a vegades estressant –entre Philip Glass, Michael Nyman i Yann Tiersen–. Llàstima de cercle monocrom –d’arpegis previsibles en un vals circular–, on el matís més excitant de la grisor és... el negre?

10 comentaris:

Red Pèrill ha dit...

Això és la hivernació (de merda)
A mi cada any em passa el mateix tio... (tot i que pensant-ho bé, no em consola gaire... no em PLAYSTATION...)

^^

^^

^^

Somiatrufes ha dit...

A mi em Playstation que a molta gent també li passi ("mal de muchos..."), però encara em Megadrive més si només fos una temporada. Sí, realment això seria el que em Wii més.

Fujur ha dit...

Jajajajajaja pos jo, que potser de poble, nintendo res del que dieu
Potser necessito una coca cola o un dreamcast, o era bitelkast?
;-)

Fujur ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
quim roig ha dit...

El cercle es pot trencar...

dospoals ha dit...

YAnn tiersen, ui, ací hi ha nivell!

COmpte que molta d'aqeusta merda no és només a l axarxa, també és a les televisions, a les ràdios i a una bona part dels polítics.

Striper ha dit...

Es que yo jugo amb caniques.

Somiatrufes ha dit...

Fujur: Ui, no t'hi capfiquis, crec que quan en Red diu "no em consola" és "no em Playstation", perquè "consola" = "Playstation". Alta filosofia, sí. D'aquí la meva parida posterior ;)
Ara, el "nintendo res" està al mateix nivell, hehe.

Emgiro: Sí, d'això es tracta, de trencar-lo; de trencar-lo i esperar no ficar-te'n en un altre. Gràcies pel comentari!

Dospoals: Podríem dir que estem envoltats de merda, o que la merda pot aparèixer a cada cantonada... Ah, veig que compartim l'afició per Yann Tiersen!

Striper: A vegades també jugo amb caniques, però sempre amb les meves :P

Striper ha dit...

Ara veig el meu comentari aqui i no l'entenc quin post debia llegir jo. en aquet ho pintas tot molt gris no?

Somiatrufes ha dit...

Striper: Més que negre, ho pinto gris, que segons com encara és pitjor. Però vaja, en el fons aquest post és literatura barata.