18 de gen. 2008

Chain of Fools

Em va dir: «De veritat que no saps quina cançó estic cantant?» No, no ho sabia. «You told me to leave you alone, my father said come on home, my doctor said take it easy, whole bunch of lovin is much too strong», va repetir amb una veu un xic més clara. La tornada em sonava vagament, però encara no havia detectat ni l'artista ni el nom de la cançó; fins que no m'ho va dir: «És Chain of Fools, home, aquella que cantava l'Aretha Franklin.» I va afegir un «Chain, chain, chain...». La melodia i la imatge de l'enorme Lady Soul em van venir al cap com un llampec, i vaig fer «Aaah, sí, ja la conec, dona, i tant», mentre ella continuava caminant amb la mirada fixa al final del carrer. Anàvem fent camí i havíem emmudit. Durant uns segons vaig estar pensant en la silueta d'Aretha Franklin i, per una fàcil relació d'idees, em van venir al cap les cares i els noms d'Ella Fitzgerald, Peggy Lee, Nina Simone, Roberta Flack, etc. Després, per salvar la situació de silenci, no se'm va ocórrer res més que dir: «Potser és que cantes tan malament que per això no t'ho he sabut dir.» Per sort, era una noia intel·ligent i em va saber perdonar aquell pseudocomentari d'horror vacui: «Calla, ximple», i em va tocar el cul.

boomp3.com


9 comentaris:

Anònim ha dit...

mmmm a mi m'ho diuen sovint això de no la reconec pq cantés malament mmmmmm

Striper ha dit...

A mi nom'hagues tocat el cul m'hagues futut un bon cop al cul.

Red Pèrill ha dit...

Abans de llegir l'ultima frase t'anava a fotre un collejón, però bueno, la veritat és que si li pots dir i partir-vos el cul, molt millor...

Mira això, a part de la graciosa posició de pacotilla en que queden les demés petardes guaponcies al seu costat (canten de mentida, les deixa en evidència), al final, quan es queda sola, vai plorar tio, una llàgrima de no poder aguantar algo tan sublim..)

http://youtube.com/watch?v=hPT95QBiczw

Mr Towers ha dit...

comentari inapropiat, greu error. Sisi, et va tocar el cul i jiji-jeje, solució salvada en el curt plaç. Sensembarg la rendabilitat de les inversions és mira en el ll/pl, i en aquest sentit ja t'hi pots jugar l'ou dret que -precisament si és intel·ligent com dius- et treura la relliscada aquesta fins al final dels dies per a pública i privada humiliacií/flagelació.

Les imprudències és paguen, amigu. Cada cop més... I hasienda somus todus. I quando un bosque se quema, algo suyo se quema, señor conde.

Somiatrufes ha dit...

Mercè: I com reacciones? :P

Striper: Haha, segons com això encara és millor...

Red: En dues paraules: im-pressionant. La Mariah C. tota soleta ho deu fer prou bé, però al costat d'algú amb l'estilàs de Lady Soul no hi ha res a fer.

Mr Towers: Estic convençut que l'engranatge de les relacions humanes es mou sobretot gràcies a petitíssimes anècdotes com aquesta (amb o sense tocamenta). Si mai la torno a veure estaré el cas de si m'ho retreu.

Yeral ha dit...

Gran Aretha... GRAAAAAAAAAN!!

Somiatrufes ha dit...

Gran no, Yeral, ENORME, i si no mira això.

Somiatrufes ha dit...

Volia dir això.

Red Pèrill ha dit...

Jajajajajaj, el primer link teu és un puto bucle eterno amigooooooo... ABOGADO?¿