11 de febr. 2008

Fum

M'estic plantejant seriosament deixar de fumar... pel carrer. Ara que en molts llocs no pots fer-ho, t'adones que la vida és molt bonica i contaminar-te els pulmons tot passejant per carrers relativament tranquils els dies que fa sol és meravellós. Si, a més, has decidit fer un tomb després de dinar i et ve de gust un cigarret després de fer un cafè, naturalment i et trobes caminant amb el tebi solet d'hivern a la cara, llavors pots arribar a l'orgasme. T'imagines conillets saltironant per les llambordes, cotxes aturant-se davant el pas de vianants, pintades a les parets proclamant l'amor universal. I consti que parlo de tabac, no de porros. Mentre et vénen calfreds de la digestió del dinar, fas una calada, somrius, el sol continua allà dalt i aquí a baix la gent del carrer et mira i també somriu. I és aleshores quan et planteges deixar de fumar pel carrer.

Ei, perdona, em dónes un cigarro, sisplau?

Eeeh, sí, té.

Gràcies, col·lega.

I continues caminant pel carrer, amb el sol a la cara, fins que al cap de tres minuts et ve un altre senyor:

Tens foc?

Sí.

I un piti? Em dónes un piti, col·lega?

I comences a pensar que si algú t'estigués observant et diria que ets imbècil. Per això decideixes que a partir d'ara et negaràs a donar més cigarrets, o bé llençaràs el que t'estàs fumant abans no en quedi només la burilla, o bé intentaràs fer cara de no tenir paquet (de tabac). I fas les tres coses. Però...

Escolta, no tindries per casualitat un cigarro?

No, no en tinc.

Però si t'he vist fumant, col·lega, va...

Eren imaginacions teves.

Vale, vale, perdona, eh?...

No passa res... [vacil·lo] Va, té, te'n dono un, però no li diguis a ningú!

Merci, tio!

No només fa un sol agradable, no només et sents feliç de ser capaç de gaudir intensament d'aquests mini plaers en aquest món del Senyor, sinó que a més fas col·legues a tort i a dret, sense proposar-t'ho. Tot és molt bonic i et sents feliç que la gent anònima vingui a tu com si fossis el flautista d'Hamelin, i et demani un petit bocí d'allò que et fa sentir tan bé...

En fi, la moral és que fumar pel carrer és com menjar donettes, et surten col·legues pertot arreu; i que no es pot ser tan imbècil, home.

boomp3.com

Per cert, en aquest bloc podeu fumar.

14 comentaris:

Sergi ha dit...

Doncs penso que deixar de fumar seria una brillant solució als problemes de gorrons que et persegueixen, però és clar, jo no sóc fumador i no participo d'aquest plaer que anuncies, i per mi és fàcil dir-ho.

Striper ha dit...

Jo també tinc i vull deixar de fumar peró.

Red Pèrill ha dit...

A mi, si no em deixes fumar no entro jejeje... si fumes Drum et gorregen (una mica) menos...

Saludus!

nimue ha dit...

deixeu de fumaaaaaaaarrrrrr!!!! ains, ains.... :PP

Lluna ha dit...

Qui no hauria de deixar de fumar...
Ànims i a veure si ho aconsegueixes.
Per cert, tens un cigarro?
;)

Somiatrufes ha dit...

Xexu: No et pensis, la veritat és que mai n'he estat gaire enganxat (no m'estic autoenganyant, de veritat). A diferència del cafè, crec que em puc controlar... En canvi els gorrons són incontrolables.

Striper: Doncs vinga, home, segur que tot seran avantatges. Si més no, això diuen. (es veu que al llit rendeixes més si no ets fumador)

Red Pèrill: Estava pensant d'habilitar una zona especial, i dividir els blogs entre "fumadors" i "no fumadors", però un extractor htlm és molt car i considero que tots barrejadets fem més goig. Pel que fa al Drum, no gasto tant com per fer-lo servir. Fumes Drum? Què se sent? :-O

Nimue: Avui deixaré de fumar! Potser cap al vespre... o si no demà al matí... :p

Somiatrufes ha dit...

Somiant la lluna: Espera, que el busco :D
Ja ho veig ja, tots plegats patim una mica del mateix mal...

Red Pèrill ha dit...

Fumar Drum és lo miyor dal mon

Somiatrufes ha dit...

Sagú qu·és lo miyor dal mon? Com diuen a la cançó, "Happiness is a state of mind, I guess"!

Henry The VIII ha dit...

La veritat és que els que deixen de fumar del seu paquet són un problema. I més al preu que van pujant el tabac. Suposo que dintre d'uns anys anirem fumant pel carrer i ens diran "Em convides a una calada?"

Salutacions Somiatrufes d'Hamelin

dospoals ha dit...

Quina pena, fumador...

Somiatrufes ha dit...

Henry: Ni que ho diguis. Jo mateix, per exemple, estic intentant passar-me a l'enemic: això vol dir portar un paquet de cigarros a la butxaca que mai he de tocar i, de tant en tant, xuclar-los-els-hi als altres. Aquesta meva mutació demana temps i és una tècnica que he de perfeccionar. [i benvingut sigues!]

Dos poals: Em sap greu decebre't, benvolgut Dos poals. Si et serveix, et remeto al que dic més amunt. En tot cas, et puc assegurar que sóc més passiu que actiu (fumant) :)

Joana ha dit...

Jo entro a aquest bloc mentre faig el cafè.Reeeeees de fum!

Somiatrufes ha dit...

Joana: Entra fent el que vulguis que en qualsevol cas seràs molt ben rebuda. De fet, on hi hagi un cafè, la resta de coses són prescindibles...