12 de gen. 2008

Les veus

Tots hem provat les drogues,
tots hem colcat la mula,
tots hem tocat a les portes del cel.

Coneixem l'amistat del míssil,
el somriure estantís del sàtrapa,
la dentada vagina de l'aranya.

L'aranya pica, mossega, mastega,
arrabassa la carn
i s'infiltra dins el cervell.

Tots hem viscut dins la mateixa casa,
tots hem comès algun delicte,
tots hem colcat la mula.

Ja sabem tots que això s'acaba.


(Sebastià Alzamora: Mula morta. Barcelona: Proa, 2001, p. 18.)

boomp3.com

8 comentaris:

Pepe Manotes ha dit...

no les veig...

Striper ha dit...

Ostres ara me has fet un lio.

Modgi ha dit...

Seria molt més preocupant, que tots haguéssin colcat la teva nòvia
(He's Back, Johan Sebastian!)

C. ha dit...

Mmm....a l'Alzamora no li sé veure el qué. No és una mica fantasma?

Mr Towers ha dit...

colcat no ho se, però colgar sí, ultimament la mula se'm colga bastant. Son els excessos. Vinga a demanar coses i més coses, i al final peta... Lo últim lo dels Burial. Espectacular. I lo dels Rumble Strips molt guay també.

I les veus també bé. Divagant per dins el tarro a la seva puta bola, com sempre. Res, ni putu cas.

Somiatrufes ha dit...

Pepe Manotes: No les veus les veus? :D

Striper: No et preocupis; empanades que li agafen a un...

Modgi: Home, tot és relatiu i tot és possible, però trobo més preocupant colcar-se una mula :P

Somiatrufes ha dit...

Litus: Això diuen, però també diuen que és l'únic imparable que val la pena. A mi (des de la distància) em fa gràcia perquè és una mica destraler.

Mr Towers: Sempre fas propostes que m'obliguen a indagar entre els P2P... Pel que fa a les veus, no sé tu, però a vegades em faig pensar amb en Jose Corbacho quan feia de Sebas, i es fotia cops a l'orella quan sentia veus. Les veus em diuen: "matar, matar"...

Anònim ha dit...

Molt bon lloc. Jo vaig ensopegar amb el seu bloc i volia dir que realment he gaudit de la navegació del teu bloc. Després de tot vaig a estar subscriure al seu feed RSS i espero que escriure de nou aviat!