20 d’ag. 2007

Deus Ex Machina

Al llarg de la meva vida, sempre que em trobo atabalat i perdut, penso que baixarà Déu i que amb la seva vareta màgica m’ho solucionarà tot.

Al cap d’una estona, com que no baixa Déu a arreglar res, penso que estant en un país d’arrel catòlica potser algun sant farà algun miracle.

Unes estones més tard, com que no ha baixat cap sant ni cap déu ni sa mare, em trobo amb els pantalons arremangats disposat a enfangar-me tot sol.

Me’n surto i em cago en la puta superstició, la puta religió i la puta mandra, que ve a ser tot el mateix.



Amén.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Si a tu et fa mandra fer el que hagis de fer imaginat la que li deu fer a Déu Nostre Senyor.

A més, es veu que té una experiència laboral més aviat limitada.

Somiatrufes ha dit...

Sí, diuen que Déu Nostre Senyor només ha treballat 7 dies en tota la seva vida... quin paio.

Red Pèrill ha dit...

En el fons som cristians encara que no vulguem... Visca Cortázar i visca Soundgarden...

Somiatrufes ha dit...

Visquen!